علیزاده, فریده and صباحی زاده, محمود and مسلمی نیا, طاهره (2016) بررسی تاثیر روش تدریس ایفای نقش بر بهبود مهارتهای اجتماعی در نوآموزان شهرستان قشم در سال تحصیلی 94-93. In: The 2nd National Conference on School psychology - 2016.
![]() |
Text
0296.pdf Download (499kB) |
Official URL: http://uma.ac.ir/
Abstract
-
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Persian Title: | بررسی تاثیر روش تدریس ایفای نقش بر بهبود مهارتهای اجتماعی در نوآموزان شهرستان قشم در سال تحصیلی 94-93 |
Persian Abstract: | اين پژوهش با هدف تأثير ايفاي نقش بر مهارتهای اجتماعي نو آموزان پیش دبستانی شهرستان قشم در سال تحصیلی94- 93. به روش پژوهش نيمه آزمايشي صورت گرفت جامعه پژوهش كليه نو آموزان پیش دبستاني شهرستان قشم است. نمونه آماري،از 3 مهد کودک موجود به صورت تصادفی انتخاب شد . داد ه ها با استفاده پرسشنامه مهارتهای اجتماعي ماتسون بر روي نو آموزان به صورت پيش آزمون و پس آزمون اجرا شد تحليل آماري با استفاده ازآزمون t وابسته انجام شد. نتايج نشان دادكه با 99 درصد اطمينان ايفاي نقش بر بهبود مهارتهای اجتماعي نو آموزان پیش دبستاني تأثير دارد.پيشنهاد مي شود با توجه به تأثير ايفاي نقش بر بهبود مهارتهای اجتماعي نو آموزان پیش دبستاني، درمراكز مهد کودک ها علاوه بر آموزش مطالب درسی ، بهبود مهارتهای اجتماعي نيز مد نظر گرفته شود. |
Subjects: | Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Divisions: | Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Date Deposited: | 23 Oct 2019 06:14 |
Last Modified: | 23 Oct 2019 06:14 |
URI: | http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10051 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |