روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه، پیوند با مدرسه و میزان درگیری دانش ‏آموزان در مدرسه

کاظمی, سیده فاطمه and هاشمی, سهیلا (2016) روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه، پیوند با مدرسه و میزان درگیری دانش ‏آموزان در مدرسه. In: The 2nd National Conference on School Psychology - 2016.

[img] Text
0318.pdf

Download (628kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه، پیوند با مدرسه و میزان درگیری دانش‏ آموزان در مدرسه
Persian Abstract: هدف از پژوهش کنونی بررسی روابط ساختاری ادراک از جو مدرسه، پیوند با مدرسه و میزان درگیری دانش‏آموزان در مدرسه بوده است. 128 دانش‏آموز دوره اول متوسطه در پژوهش کنونی مشارکت داشتند و پرسشنامه ادراک از جو مدرسه، پرسشنامه پیوند با مدرسه و پرسشنامه درگیری در مدرسه را تکمیل نمودند. روش پژوهش کنونی از نوع مدل سازی معادلات ساخاری است. متغیر ادراک از جو مدرسه به عنوان متغیر برون زا، و متغیرهای پیوند با مدرسه و درگیری در مدرسه به عنوان متغیرهای درون زا وارد مدل شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار Smart PLS مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از برازش مناسب مدل ساختاری بوده است.
Subjects: Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Divisions: Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Date Deposited: 23 Oct 2019 06:28
Last Modified: 23 Oct 2019 06:28
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10074

Actions (login required)

View Item View Item