کیانی, قربان (2016) اثربخشی آموزش سبک زندگی اسلامی-ایرانی بر هوش اخلاقی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان. In: The 2nd National Conference on School Psychology - 2016.
![]() |
Text
0325.pdf Download (821kB) |
Official URL: http://uma.ac.ir/
Abstract
-
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Persian Title: | اثربخشی آموزش سبک زندگی اسلامی-ایرانی بر هوش اخلاقی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان |
Persian Abstract: | چکیده: هدف این مقاله بررسی اثر بخشی آموزش سبک زندگی ایرانی-اسلامی بر هوش اخلاقی دانشآموزان است. روش اجرای پژوهش آزمایشی -میدانی با (پیش آزمون- پس آزمون) و گروه گواه میباشد. جامعه آماری این پژوهش کلیهی دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان شهر اردبیل است. تعداد افراد نمونه 50 نفر ( 25 نفر گروه آزمایش و 25 نفر گروه گواه) میباشد که با روش نمونهگیری خوشه ای -تصادفی انتخاب شدهاند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامهی هوش اخلاقی لنیک و کیل (2003) میباشد. نتایج این پژوهش نشان داد که آموزش سبک زندگی اسلامی -ایرانی باعث افزایش هوش اخلاقی دانشآموزان شده است. یافتههای این پژوهش بر آموزش سبک زندگی اسلامی -ایرانی توسط مدارس و رسانههای جمعی تأکید دارد. |
Subjects: | Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Divisions: | Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Date Deposited: | 23 Oct 2019 06:35 |
Last Modified: | 23 Oct 2019 06:35 |
URI: | http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10081 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |