حبیبی کلیبر, رامین and زارع زاده, پریسا (2016) رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان. In: The 2nd National Conference on School Psychology - 2016, Ardabil.
![]() |
Text
0118.pdf Download (587kB) |
Official URL: http://uma.ac.ir
Abstract
-
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Persian Title: | رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان |
Persian Abstract: | هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان دوره متوسطه بود. روش تحقیق از نوع توصیفی می باشد و از 206 نفر معلمان زن مدارس دخترانه ناحیه 2 شهر تبریز، 100 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند که به پرسشنامه نگرش به مدرسه و اثربخشی تدریس پاسخ دادند. و نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین نگرش به مدرسه و اثربخشی تدریس آنها رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین نتیجه آزمون t مستقل بیانگر این بود که بین ميانگين اثربخشی تدریس معلمان دارای درجه تحصیلات متفاوت، تفاوت معنیداری ندارد. |
Subjects: | Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Divisions: | Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Date Deposited: | 05 Nov 2019 05:37 |
Last Modified: | 05 Nov 2019 05:37 |
URI: | http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10234 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |