رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان

حبیبی کلیبر, رامین and زارع زاده, پریسا (2016) رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان. In: The 2nd National Conference on School Psychology - 2016, Ardabil.

[img] Text
0118.pdf

Download (587kB)
Official URL: http://uma.ac.ir

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان
Persian Abstract: هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه نگرش به مدرسه با اثربخشی تدریس معلمان دوره متوسطه بود. روش تحقیق از نوع توصیفی می باشد و از 206 نفر معلمان زن مدارس دخترانه ناحیه 2 شهر تبریز، 100 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند که به پرسشنامه نگرش به مدرسه و اثربخشی تدریس پاسخ دادند. و نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین نگرش به مدرسه و اثربخشی تدریس آنها رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین نتیجه آزمون t مستقل بیانگر این بود که بین ميانگين اثربخشی تدریس معلمان دارای درجه تحصیلات متفاوت، تفاوت معنی‌داری ندارد.
Subjects: Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Divisions: Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Date Deposited: 05 Nov 2019 05:37
Last Modified: 05 Nov 2019 05:37
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10234

Actions (login required)

View Item View Item