نامنی, رضا and نصرآبادی, حسین and قادری, فهیمه (2016) بررسی روش تدریس معلم محور (سخنرانی). In: The 2nd National Conference on School Psychology - 2016.
![]() |
Text
0392.pdf Download (525kB) |
Official URL: http://uma.ac.ir/
Abstract
-
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Persian Title: | بررسی روش تدریس معلم محور (سخنرانی) |
Persian Abstract: | از مراحل مهم در طراحی آموزشی ، انتخاب روش تدریس است. مدرس بعد از انتخاب محتوا و قبل از تعیین وسیله ، باید خط مشی مناسب تدریس را انتخاب کند و در این تصمیم گیری ، باید به سه موضوع "ماهیت و طبیعت فراگیران" ، "محتوای موضوع " و "محدودیت های زمانی" توجه داشته باشدروش سخنرانی دارای مراحل آمادگی ، مقدمه ، محتوا ، متن و جمع بندی است که در صورت اجرای خوب ، با مهارت و با انگیزه ، می تواند تاثیر مطلوب و اثر بخشی بالایی در فراگیران داشته باشد. در این مقاله که از نوع مروری می باشد هدف آن است تا به بررسی روش تدریس سخنرانی و مقایسه ی تدریس درکشورهای آلمان، ژاپن ، آمریکا وایران پرداخته شود. مرورمطالب قبلی بیان می دارد موضوع ومسأله درس درهمه ی کشورهایکسان است.اماتفاوت درنحوه ی برخوردبامسأله وفعالیت های پیرامون آن است. |
Subjects: | Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Divisions: | Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016 |
Date Deposited: | 02 Dec 2019 10:02 |
Last Modified: | 02 Dec 2019 10:02 |
URI: | http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10350 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |