بررسی روش تدریس معلم محور (سخنرانی)

نامنی, رضا and نصرآبادی, حسین and قادری, فهیمه (2016) بررسی روش تدریس معلم محور (سخنرانی). In: The 2nd National Conference on School Psychology - 2016.

[img] Text
0392.pdf

Download (525kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: بررسی روش تدریس معلم محور (سخنرانی)
Persian Abstract: از مراحل مهم در طراحی آموزشی ، انتخاب روش تدریس است. مدرس بعد از انتخاب محتوا و قبل از تعیین وسیله ، باید خط مشی مناسب تدریس را انتخاب کند و در این تصمیم گیری ، باید به سه موضوع "ماهیت و طبیعت فراگیران" ، "محتوای موضوع " و "محدودیت های زمانی" توجه داشته باشدروش سخنرانی دارای مراحل آمادگی ، مقدمه ، محتوا ، متن و جمع بندی است که در صورت اجرای خوب ، با مهارت و با انگیزه ، می تواند تاثیر مطلوب و اثر بخشی بالایی در فراگیران داشته باشد. در این مقاله که از نوع مروری می باشد هدف آن است تا به بررسی روش تدریس سخنرانی و مقایسه ی تدریس درکشورهای آلمان، ژاپن ، آمریکا وایران پرداخته شود. مرورمطالب قبلی بیان می دارد موضوع ومسأله درس درهمه ی کشورهایکسان است.اماتفاوت درنحوه ی برخوردبامسأله وفعالیت های پیرامون آن است.
Subjects: Divisions > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Divisions: Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Subjects > Conferences > The 2nd National Conference on School Psychology - 2016
Date Deposited: 02 Dec 2019 10:02
Last Modified: 02 Dec 2019 10:02
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10350

Actions (login required)

View Item View Item