بررسي راه كارهاي دانش بنيان كردن فعاليت ها در آموزش و پرورش و تأثير آن در اقتصاد مقاومتي

جعفري تيله¬نويي, مهدي (2019) بررسي راه كارهاي دانش بنيان كردن فعاليت ها در آموزش و پرورش و تأثير آن در اقتصاد مقاومتي. In: the 1st national conference of school psychology 2019.

[img] Text
G-00081-AB.docx.pdf

Download (874kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: بررسي راه كارهاي دانش بنيان كردن فعاليت ها در آموزش و پرورش و تأثير آن در اقتصاد مقاومتي
Persian Abstract: در اين مقاله به تعريف فعاليت¬هاي دانش بنيان اشاره شده است. همچنين در كنار بررسي مزاياي دانش بنيان كردن فعاليت¬ها در آموزش و پرورش به نارسايي¬ها و مشكلات ورود به اين عرصه نيز اشاره شده است. در پايان مقاله نيز راهكارهايي مطرح شده است كه به موجب آن، مجموعه¬ي آموزش و پرورش اعم از دانش¬آموزان، معلمان، اولياء و مربيان و ديگر دست¬اندركاران مي¬توانند با بيان ايده¬ها و ثبت آن¬ها در شركت¬هاي دانش بنيان درون سازماني، ظرفيت¬هاي بالقوه¬ي خود را در توليد علم و تبديل آن به ثروت، بالفعل نمايند و اقتصاد دانش بنيان را كه مي-تواند زمينه¬ساز استقلال اقتصادي كشور شود، سبب شوند.
Subjects: Divisions > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Divisions: Subjects > ICT Center
ICT Center
Date Deposited: 02 Dec 2019 10:34
Last Modified: 02 Dec 2019 10:34
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10388

Actions (login required)

View Item View Item