ضرورت تغییر نگرش در رویکرد ها، روش ها و برنامه درسی مدارس چند پایه

بشارتی هجراندوست, ابراهیم and عباسی, رضا and مهدی پور, حمیدرضا and ذاکر قراملکی, فرهاد (2019) ضرورت تغییر نگرش در رویکرد ها، روش ها و برنامه درسی مدارس چند پایه. In: the 1st national conference of school psychology 2019.

[img] Text
C-00059-AB.pdf

Download (787kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: ضرورت تغییر نگرش در رویکرد ها، روش ها و برنامه درسی مدارس چند پایه
Persian Abstract: هدف اصلی این مقاله آشنایی با ماهیت کلاس های چند پایه و ضرورت تغییر نگرش در رویکرد ها ، روش ها و برنامه های درسی این مدارس است تا معلم با استفاده از این روش ها بتواند کلاسی را با حداکثر استفاده از زمان موجود و بالاترین کیفیت آموزش دهد. با مطالعه منابع، روش های کاربردی در کلاس های چند پایه مانند یادگیری مشارکتی، کارآموزی شناختی، داربست زدن و ... توضیح داده شد تا با استفاده از این روش ها و رویکرد ها تحولی در نظام آموزش مدارس چند پایه ایجاد گردد. نتیجه بررسی این است که اگر معلم قبل از شروع کلاس آگاهی لازم از مطالبی که در کلاس عنوان خواهد شد، داشته باشد و از روش های موجود استفاده کند، می تواند کلاسی موفق داشته باشد.
Subjects: Divisions > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Divisions: Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Subjects > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Date Deposited: 08 Dec 2019 07:27
Last Modified: 08 Dec 2019 07:27
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10575

Actions (login required)

View Item View Item