بررسی کارایی روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال(روش تدریس مشارکتی) در کلاس های چند پایه

آخوندی, رضا and حسین پور, حسن and عباسی, رضا and عباس زاده, قادر (2019) بررسی کارایی روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال(روش تدریس مشارکتی) در کلاس های چند پایه. In: The 1st National Conference of the Future School-2019.

[img] Text
C-00023-AB.docx

Download (432kB)
[img] Text
C-00023-AB.pdf

Download (544kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: بررسی کارایی روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال(روش تدریس مشارکتی) در کلاس های چند پایه
Persian Abstract: دردنیای پیچیده ی امروزی،آموزش وپرورش به عنوان یک نهاداجتماعی نقش مؤثری در بهبود مسایل وبحران ¬های اجنماعی دارد. همچنین آموزش وپرورش یک پدیده عمومی است وباتوجه به اینکه اجرای آموزش بصورت کلاس های چند پایه در بسیاری از نظام های آموزشی مشاهده می¬شود ونظام های آموزش پیشرفته از این موقعیت آموزشی با اعتنا بر روش های یادگیری فعال بعنوان یک فرصت آموزشی بهتر بهره میگیرند این پژوهش باهدف بیان کارایی روش تدریس یادگیری مشارکتی درکلاس های چند پایه، که باروش توصیفی تحلیلی با اعتنا برمطالعات کتابخانه¬ای انجام گردید برآن شد تا سهم کوچکی در ایجاد نگرش مثبت وواقع بینانه نسبت به کلاس¬های چندپایه داشته باشد. درپایان این پژوهش به این نتیجه رسید که؛ شرایط وموقعیت کلاس های چند پایه، بازده وکارایی روش تدریس یادگیری مشارکتی را تضمین می کند
Subjects: Divisions > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Divisions: Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Subjects > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Date Deposited: 09 Dec 2019 09:09
Last Modified: 09 Dec 2019 09:09
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10576

Actions (login required)

View Item View Item