(بررسی میزان بکارگیری یادگیری مشارکتی در مدارس ابتدایی شهر خوسف از دیدگاه دانش آموزان)

کرامتی, محمدرضا and سیفی, علی and طیاری, امیر (2019) (بررسی میزان بکارگیری یادگیری مشارکتی در مدارس ابتدایی شهر خوسف از دیدگاه دانش آموزان). In: The 1st National Conference of the Future School - 2019, 2019, Ardabil.

[img] Text
C-00115-AD.pdf

Download (569kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: (بررسی میزان بکارگیری یادگیری مشارکتی در مدارس ابتدایی شهر خوسف از دیدگاه دانش آموزان)
Persian Abstract: هدف پژوهش حاضر بررسي میزان بکارگیری يادگيري مشاركتي از نظر دانش¬آموزان ابتدایی شهر خوسف است. به همين86 نفر از دانش¬آموزان به روش نمونه¬گیری تصادفی ساده انتخاب شدند.. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بوده¬است که روایی آن توسط اساتید و پایایی آن 0.812 محاسبه گردید. یافته¬های پژوهش حاکی از آن است که میزان بکارگیری یادگیری مشارکتی در مدارس ابتدایی شهر خوسف با میانگین 3.850 کمتر از حد مطلوب است. همچنین بررسی تفکیکی عوامل پرسشنامه نشان می¬دهد که معلمان رویکردهای یادگیری مشارکتی را با میانگین 3.409 را کمتر از حد مطلوب بکار می¬برند در حالی که دانش¬آموزان با میانگین 4.291 در حد مطلوب آمادگی و تمایل به شرکت در رویکردهای مشارکتی را دارند.
Subjects: Divisions > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Divisions: Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Subjects > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Date Deposited: 09 Dec 2019 09:04
Last Modified: 09 Dec 2019 09:04
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10590

Actions (login required)

View Item View Item