تاثیر روش تدریس بحث گروهي بر افزایش خلاقيت دانش¬آموزان

درویش زاده, آرش and قلعه ای, علیرضا (2019) تاثیر روش تدریس بحث گروهي بر افزایش خلاقيت دانش¬آموزان. In: The 1st National Conference of the Future School - 2019, 2019, Ardabil.

[img] Text
C-00499-AC.pdf

Download (565kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: تاثیر روش تدریس بحث گروهي بر افزایش خلاقيت دانش¬آموزان
Persian Abstract: پژوهش حاضر با هدف بررسي میزان تاثیر روش تدریس فعال بحث¬گروهي بر افزایش خلاقيت دانش-آموزان در مدارس انجام گرفته است. در این پژوهش جنبه های مختلفی همچون دروس و موضوع¬های مناسب برای روش بحث گروهی، مراحل اجرای این روش و نقش مهم معلم در این روش مورد مطالعه قرار گرفته¬اند. نتایج این پژوهش نشان دهنده تاثیر موثر کاربرد روش تدریس بحث گروهی بر میزان خلاقیت دانش¬آموزان است و با استفاده از این روش تدریس خلاقیت در دانش آموزان گروه آزمایش افزایش یافته است. در بررسی تاثیر کاربرد روش تدریس بحث گروهی در میزان قابلیت سیالی، ابتکار و قابلیت انعطاف پذیری دانش آموزان نتایج حاکی از نقش موثر این روش تدریس می¬باشد. یافته¬های پژوهش نشان دهنده تاثیر موثر بحث گروهي در افزايش ميزان ابتکار، انعطاف پذیری و قابلیت سیالی دانش آموزان می¬باشد.
Subjects: Divisions > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Divisions: Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Subjects > Conferences > The 1st National Conference of the Future School - 2019
Date Deposited: 15 Dec 2019 06:11
Last Modified: 15 Dec 2019 06:11
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10711

Actions (login required)

View Item View Item