تحلیل نقش رسانه در توسعه ورزش بانوان

صلب صیادی, لیلا and شیخی موسی, مهدیه and محمدزاده, فاطمه and هژبری, اکرم (2019) تحلیل نقش رسانه در توسعه ورزش بانوان. In: 2nd national conference on social hurts, 2019, Ardabil.

[img] Text
H-00310-AC.pdf

Download (358kB)
Official URL: http://uma.ac.ir

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: تحلیل نقش رسانه در توسعه ورزش بانوان
Persian Abstract: قریب 50 درصد از افراد جامعه حاضر را زنان تشکیل می دهند که نیاز دارند به ورزش گرایش پیدا کرده و در زندگی روزمره به ورزش بپردازند .بررسی و در صورت لزوم بازنگری الگو های رایج انعکاس اخبار و پخش برنامه های ورزشی زنان در جهت حل این معضلات کارساز خواهد بود.ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به زنان دگرگون می سازد . نگرشی که تا چندی پیش از این زنان را به عنوان افرادی وابسته فرض می کردند.بطور خلاصه ورزش نقش مهمی را در سلامت جسم ، روح و زندگی فردی و اجتماعی زنان ایفاد می کند که به تبع آن در فرایند توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه گام بر می دارد و در این فرایند رسانه های جمعی و خصوصا ورزشی می توانند با برنامه ریزی های بلند مدت خود در جهت اشاعه فرهنگ ورزش در میان جامعه مورد هدف و جذب و هدایت آنان به ورزش ،رسالت خود را به انجام برسانند.
Subjects: Divisions > Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Divisions: Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Subjects > Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Date Deposited: 31 Dec 2019 07:47
Last Modified: 31 Dec 2019 07:47
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10883

Actions (login required)

View Item View Item