بررسی اختلال املاء در دانش آموزان

جمشیدی گوهریزی, بتول (2019) بررسی اختلال املاء در دانش آموزان. In: 2nd National Conference on Social Harms 2019.

[img] Text
I-00236-AB.pdf

Download (990kB)
Official URL: http://uma.ac.ir/

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Persian Title: بررسی اختلال املاء در دانش آموزان
Persian Abstract: یکی از عوامل نبود موفقیت تحصیلی در دانش آموزان، وجود اختلالات یادگیری در آنان است که منجربه افت تحصیلی /کاهش اعتماد به نفس و حتی ترک از تحصیل آنها می شود. و لطمات جبران ناپذیری از نظر روانی و اقتصادی به کودک و خانواده و نظام آموزش و پرورش کشور وارد خواهد کرد. اختلال ديكته يكي از اختلالات يادگيري در بين دانش آموزان ابتدايي است که بیش از یک قرن است که متخصان علوم تربیتی و روانشناسی و گفتار درمانی در پی تشخیص و درمان مشکلات این قبیل کودکان بوده‌اند. هدف از پژوهش حاضر بررسی اختلال املا است. پژوهش حاضر توصیفی و جز تحقیقات مروری است که از مطالعات کتابخانه ای برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد.
Subjects: Divisions > Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Divisions: Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Subjects > Conferences > 2nd National Conference on Social Harms 2019
Date Deposited: 11 Jan 2020 09:02
Last Modified: 11 Jan 2020 09:02
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10988

Actions (login required)

View Item View Item