ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رویکرد کارت امتیازی متوازن (چکیده)

راجی, علی (2015) ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رویکرد کارت امتیازی متوازن (چکیده). In: 1st National Conference on Research News of Sport Sciences, 29-30 September 2015, Iran,Ardabil.

[img] Text
116.pdf

Download (45kB)
Official URL: http://www.uma.ac.ir

Abstract

برای آگاهی از اثربخشی و کارآمدی برنامه های سازمان ، انجام صحیح اندازه گیری عملکرد ،ضرورتی غیر قابل اجتناب است. این تحقیق از نظر هدف ، کاربردی و از نظر ماهیت ، پیمایشی می باشد .هدف کلی تحقیق ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رویکرد کارت امتیازی متوازن می باشد . به این منظور پس از بررسی مبانی نظری موضوع، دو پرسشنامه، یکی برای مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دیگری برای مشتریان ،طراحی و برای پاسخگویی در اختیار 45 مدیر و نیز 150 مشتری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه قرار گرفت.یافته های حاصل از آزمون آماری t test نشان می دهد که از نظر مدیران تمامی شاخص های مناظر مالی، فرآیندهای داخلی، رشد یا یادگیری و نیز از نظر مشتریان تمامی شاخص های مناظر مشتری دارای عملکرد مطلوبی می باشد . در این پژوهش سطح مطلوب تحقق اهداف، عدد 3 از 5 انتخاب گردیده است. نتایج حاصل از میزان تحقق شاخص ها حاکی از آن است که مناظر فرآیندهای داخلی و مشتری به طور مشترک با 38/3 بیشترین و منظر رشد و یادگیری با 27/3 کمترین سطح تحقق هدف را به خود اختصاص دادند . در پایان با توجه به نتایج حاصل ، راهکارهایی از قبیل افزایش برون سپاری ، اعزام ورزشکاران از کشور و .. برای رساندن سازمان به سطح مطلوب ارائه گردید. کلید واژه : ارزیابی عملکرد ،کارت امتیازی متوازن ، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

Item Type: Conference or Workshop Item (Poster)
Persian Title: ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رویکرد کارت امتیازی متوازن (چکیده)
Persian Abstract: برای آگاهی از اثربخشی و کارآمدی برنامه های سازمان ، انجام صحیح اندازه گیری عملکرد ،ضرورتی غیر قابل اجتناب است. این تحقیق از نظر هدف ، کاربردی و از نظر ماهیت ، پیمایشی می باشد .هدف کلی تحقیق ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با رویکرد کارت امتیازی متوازن می باشد . به این منظور پس از بررسی مبانی نظری موضوع، دو پرسشنامه، یکی برای مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دیگری برای مشتریان ،طراحی و برای پاسخگویی در اختیار 45 مدیر و نیز 150 مشتری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه قرار گرفت.یافته های حاصل از آزمون آماری t test نشان می دهد که از نظر مدیران تمامی شاخص های مناظر مالی، فرآیندهای داخلی، رشد یا یادگیری و نیز از نظر مشتریان تمامی شاخص های مناظر مشتری دارای عملکرد مطلوبی می باشد . در این پژوهش سطح مطلوب تحقق اهداف، عدد 3 از 5 انتخاب گردیده است. نتایج حاصل از میزان تحقق شاخص ها حاکی از آن است که مناظر فرآیندهای داخلی و مشتری به طور مشترک با 38/3 بیشترین و منظر رشد و یادگیری با 27/3 کمترین سطح تحقق هدف را به خود اختصاص دادند . در پایان با توجه به نتایج حاصل ، راهکارهایی از قبیل افزایش برون سپاری ، اعزام ورزشکاران از کشور و .. برای رساندن سازمان به سطح مطلوب ارائه گردید. کلید واژه : ارزیابی عملکرد ،کارت امتیازی متوازن ، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
Subjects: Divisions > Conferences > 1st National Conference on Research News of Sport Sciences, 29-30 September 2015
Conferences > 1st National Conference on Research News of Sport Sciences, 29-30 September 2015
Divisions: Conferences > 1st National Conference on Research News of Sport Sciences, 29-30 September 2015
Subjects > Conferences > 1st National Conference on Research News of Sport Sciences, 29-30 September 2015
Date Deposited: 01 Jan 2019 10:24
Last Modified: 01 Jan 2019 10:24
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/4824

Actions (login required)

View Item View Item