نقش ابزارهای بازاریابی در رشد صنعت گردشگری

کاظمی, سولماز نقش ابزارهای بازاریابی در رشد صنعت گردشگری. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
کاظمی.pdf

Download (142kB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: نقش ابزارهای بازاریابی در رشد صنعت گردشگری
Persian Abstract: امروزه لازمه برنامه‌ریزی موفق گردشگری، بازاریابی استو به نوعی می توان گفت گردشگری و بازاریابی گردشگری در حال حاضر، در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی اقتصاد است. درک سطح اهمیت مطلق و نسبی عرضه و تقاضا در فرآیند بازاریابی صنعت گردشگری می‌تواند چهارچوب مفهومی مناسبی برای دانستن ماهیت تصمیم‌گیری گردشگران فراهم نموده و از این طریق در توسعه بازارهای فعلی و رونق مقاصد گردشگری موثر واقع شود. در رشد صنعت گردشگری، ابزارها و وسایل گوناگونی به کار گرفته می شوند؛ بنابراین در این نوشتار، سعی شده است به نقش ابزارهای بازاریابی در رشد صنعت گردشگری پرداخته شود.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 19 Aug 2019 05:50
Last Modified: 19 Aug 2019 05:50
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8555

Actions (login required)

View Item View Item