مطالعه تأثیر بازاریابی اخلاقی و شایستگی مدیران بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملی استان اردبیل

فخرذاکری, قادر and زارعی, قاسم مطالعه تأثیر بازاریابی اخلاقی و شایستگی مدیران بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملی استان اردبیل. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
فخر ذاکری.pdf

Download (651kB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: مطالعه تأثیر بازاریابی اخلاقی و شایستگی مدیران بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملی استان اردبیل
Persian Abstract: -
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 19 Aug 2019 06:01
Last Modified: 19 Aug 2019 06:01
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8567

Actions (login required)

View Item View Item