بررسی نقش کیفیت خدمات ادراک شده هتل ها بر تبلیغات شفاهی گردشگران با نقش میانجی وفاداری به مقصد گردشگری (مورد مطالعه : هتل های استان اردبیل)

علیپور, وحیده and کاظمی, سمانه بررسی نقش کیفیت خدمات ادراک شده هتل ها بر تبلیغات شفاهی گردشگران با نقش میانجی وفاداری به مقصد گردشگری (مورد مطالعه : هتل های استان اردبیل). In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
علیپور1.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: بررسی نقش کیفیت خدمات ادراک شده هتل ها بر تبلیغات شفاهی گردشگران با نقش میانجی وفاداری به مقصد گردشگری (مورد مطالعه : هتل های استان اردبیل)
Persian Abstract: هدف مطالعه حاضر بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر تبلیغات شفاهی گردشگران با توجه به نقش میانجی وفاداری به مقصد گردشگری است. تحقیق با هدف کاربردی و روش توصیفی و پیمایشی و با بکارگیری پرسشنامهای محقق ساخته در گردآوری داده ها انجام گرفته است. نمونه آماری را 200 نفر از گردشگران استان اردبیل که در هتل های این استان اقامت داشته اند، تشکیل داده است. مدل پژوهش با تحلیل مسیر در نرم افزارSPSS24 بررسی و نتایج حاکی از آن است که ابعاد کیفیت خدمات ادراک شده توسط گردشگران بر تبلیغات شفاهی آنان تاثیر مثبت و معناداری داشته و همین طور نقش میانجی وفاداری به مقصد گردشگری در ارتباط بین کیفیت خدمات ادراک شده (و ابعاد آن) و تبلیغات شفاهی مورد تایید قرار گرفت.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 19 Aug 2019 06:14
Last Modified: 19 Aug 2019 06:14
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8571

Actions (login required)

View Item View Item