بررسی تأثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بر نگرش به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

صمدی تکالو, هاله and باشکوه اجیرلو, محمد and رحیمی کلور, حسین بررسی تأثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بر نگرش به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
صمدی2.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: بررسی تأثیر اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بر نگرش به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
Persian Abstract: -
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 19 Aug 2019 06:50
Last Modified: 19 Aug 2019 06:50
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8589

Actions (login required)

View Item View Item