بررسی تاثیر اعتماد برنگرش به تبلیغات در شبکه های اجتماعی

صمدی تکالو, هاله and باشکوه اجیرلو, محمد and رحیمی کلور, حسین بررسی تاثیر اعتماد برنگرش به تبلیغات در شبکه های اجتماعی. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
صمدی.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: بررسی تاثیر اعتماد برنگرش به تبلیغات در شبکه های اجتماعی
Persian Abstract: تحقيقحاضرباهدففهمچگونگيتاثيراعتمادبرنگرش بهتبليغاتدرشبكههاياجتماعيصورتپذيرفتهاست. با توجه به گسترش روزافزون خدمات و کاربران در وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی حجم زیادی از فعالیت‌های مجازی اعم از آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بر روی این وب سایت ها صورت می‌گیرد. بازاریابی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی با هدف معرفی محصولات و جذب مشتری از جمله فعالیت‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه محققان و شرکت های مختلفی قرار گرفته است. بنابراینمهمترینرخدادیکهضمنتوسعهشبکه‌هایاجتماعیدرجامعهانسانیاتفاقافتاده،موضوعتجارتدرشبکه‌هایاجتماعیمی‌باشد. تبلیغات همیشه جز حوزه‌های مهم در بازاریابی و دنیای تجارت می‌باشد. در حیطه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نگرش به تبلیغات از اهمیت به سزایی برخوردار است. نگرش یکی از مهمترین مفاهیم در سیستم های اطلاعاتی و تحقیقات بازاریابی است. همچنین اندازه گیری اعتماد کاربران و درک این که کاربران چگونه نگرشی به تبلیغات دارند مهم می‌باشد.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 19 Aug 2019 06:50
Last Modified: 19 Aug 2019 06:50
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8590

Actions (login required)

View Item View Item