تحلیل عوامل موثر در شکل گیری برند مقصد با روش آینده پژوهشی (مطالعه موردی روستای هدف گردشگری قلات استان فارس)

سیادتان, محمد and آردیان, آرام and امیراویسی, محمد تحلیل عوامل موثر در شکل گیری برند مقصد با روش آینده پژوهشی (مطالعه موردی روستای هدف گردشگری قلات استان فارس). In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
سیادتان.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: تحلیل عوامل موثر در شکل گیری برند مقصد با روش آینده پژوهشی (مطالعه موردی روستای هدف گردشگری قلات استان فارس)
Persian Abstract: -
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 19 Aug 2019 07:06
Last Modified: 19 Aug 2019 07:06
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8598

Actions (login required)

View Item View Item