چگونگی حفظ فرهنگ بومی ایرانی در تبلیغات گردشگری با محوریت استان اردبیل

حمیدزاده اربابی, علیرضا and کاویانپور, فهیمه and قضایی, فروزان چگونگی حفظ فرهنگ بومی ایرانی در تبلیغات گردشگری با محوریت استان اردبیل. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img] Text
حمیدزاده1.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: چگونگی حفظ فرهنگ بومی ایرانی در تبلیغات گردشگری با محوریت استان اردبیل
Persian Abstract: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات بیشترین بهره را برد زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش های فرهنگی و گردشگری کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه ای از تبلیغات وارزش های آن است زیرا تبلیغات فرهنگی حرفه ای می تواند به عنوان ابزار برنده ای برای پیشرفت اهداف فرهنگی در داخل و خارج کشور مد نظر قرار گیرد که یکی از این تاثیرات, تبلیغات گردشگری بر فرهنگ بومی ایرانی است، کشور ما ایران دارای غنی ترین فرهنگ از دیر باز تا کنون بوده است و می توان نتیجه گرفت که تبلیغات درست گردشگری سبب ترویج فرهنگ بومی ایرانی می شود. در استان اردبیل با توجه به تنوع ظرفیت های گردشگری مساله ی فرهنگ بومی بسیار اهمیت پیدا می کند و با توجه به جذب گردشگر داخلی و خارجی می تواند در شناسایی و پایداری فرهنگ بومی و ایرانی موثر باشد، همچنین باید نسبت به شناخت ضعف های فرهنگی گردشگری که مانع معرفی هویت فرهنگی ایرانی می شود تلاش کامل کرد.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 24 Aug 2019 06:27
Last Modified: 24 Aug 2019 06:27
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8627

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item