سیر تکامل eWOM در صنعت گردشگری و خلاءهای آن

حلاجیان اصفهانی, امیرحسین and آقایی جلایر, احمد سیر تکامل eWOM در صنعت گردشگری و خلاءهای آن. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

This is the latest version of this item.

[img] Text
حلاجیان.pdf

Download (825kB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: سیر تکامل eWOM در صنعت گردشگری و خلاءهای آن
Persian Abstract: از دیدگاه شرکت¬ها، ارائه بازخورد مشتری به یک استراتژی ضروری برای بهبود فروش محصول و خدمات تبدیل می شود، و درک دیدگاه های آنلاین و دانستن اینکه چگونه رفتار دهان¬به¬دهان الکترونیکی (eWOM) را تحت تاثیر قرار می دهد، برای شرکت ها مهم است. این مقاله با بررسی مقالات که بصورت تصادفی از سال 2000 تا کنون انتخاب شده، به بررسی و اهمیت eWOM در سیر تکامل بازاریابیeWOM در صنعت گردشگری در تمامی زمینه¬ها و تاثیر دیگر متغییرها بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، سعی در پیدا کردن خلاء¬هایی کرده که از چشم دیگر پژوهشگران پوشیده بوده و در نتیجه گیری و پیشنهادات آورده شده.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 24 Aug 2019 06:30
Last Modified: 24 Aug 2019 06:30
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8628

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item