کاربرد هوش تجاری در صنعت گردشگری

پورقدیمی, سمیه کاربرد هوش تجاری در صنعت گردشگری. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
پورقدیمی.pdf

Download (224kB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: کاربرد هوش تجاری در صنعت گردشگری
Persian Abstract: دردنیای رقابتی ضرورت تسلط برفناوری های جدیدی نظیرهوش تجاری درکسب وکارها بویژه کسب وکارهای فعال درصنعت گردشگری به خوبی احساس میشود که نیازمندتوجه بیشتر به آن است که یکی از راههای آن استفاده از مدل های هوش تجاری مخصوصا مدل های تجاری بومی شده برای آن است.بکارگیری این مدل درصنعت منجربه جذب بیشترگردشگربه کشورها شده که این می تواند به توسعه بیشتر اقتصادی کشورها کمک کند.برای اینکه سازمانها قادر به واکنش سریع دربرابر تغییرات بازار باشند نیاز به سیستمهای اطلاعات مدیریتی دارند که بتواند از سازمان ومحیط آن تحلیلهای علت ومعلولی مختلف را انجام دهند.سیستمهای هوش تجاری که جزپیچیده ترین سیستم های اطلاعاتی موجود می باشند ابزاری را فراهم می کنند که براساس آن نیازهای اطلاعاتی سازمان به شکل مناسبی پاسخ داده شود.درمقاله حاضربه کاربرد هوش تجاری درصنعت گردشگری پرداخته شده است.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 24 Aug 2019 08:45
Last Modified: 24 Aug 2019 08:45
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8642

Actions (login required)

View Item View Item