بررسی تأثیر ارزیابی محصولات مصرفی بر روی قصد خرید مجدد با میانجی¬گری اعتماد آنلاین در فروشگاه¬های اینترنتی

آقازاده تولیر, الهام and باشکوه اجیرلو, محمد and عسگرنژاد نوری, باقر بررسی تأثیر ارزیابی محصولات مصرفی بر روی قصد خرید مجدد با میانجی¬گری اعتماد آنلاین در فروشگاه¬های اینترنتی. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

This is the latest version of this item.

[img] Text
آقا زاده1.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: بررسی تأثیر ارزیابی محصولات مصرفی بر روی قصد خرید مجدد با میانجی¬گری اعتماد آنلاین در فروشگاه¬های اینترنتی
Persian Abstract: هدف این پژوهش، بررسی تأثیر ارزیابی محصولات مصرفی بر روی قصد خرید مجدد با میانجی¬گری اعتماد آنلاین در فروشگاه¬های اینترنتی می¬باشد. جامعه آماری مطالعه حاضر را کلیه افرادی تشکیل می¬دهند که حداقل یک¬بار تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی¬کالا را داشته¬اند که از میان آن¬ها نمونه¬ای به حجم 384 نفر به روش غیرتصادفی در دسترس انتخاب شد. برای جمع¬آوری داده¬ها از پرسشنامه الکترونیکی استفاده شده است. داده¬های جمع¬آوری شده با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM) و با استفاده از نرم¬افزار PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده¬ها نشان می¬دهد که تمام فرضیه¬های تحقیق تأیید شدند.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 24 Aug 2019 06:35
Last Modified: 24 Aug 2019 06:35
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8651

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item