بررسی تاثیر اطلاع رسانی، تعامل و عادت بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران

آقائی جلایر, احمد and زارعی, قاسم and باشکوه اجیرلو, محمد بررسی تاثیر اطلاع رسانی، تعامل و عادت بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

This is the latest version of this item.

[img] Text
اقایی جلایر.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: بررسی تاثیر اطلاع رسانی، تعامل و عادت بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران
Persian Abstract: بانکداری الکترونیک را باید بستر کارآفرینی دیجیتالی دانست که از آن به عنوان یک صنعت فرصت آفرین در دهکده جهانی هزاره سوم یاد میکنند. بانکداری الکترونیک نقش زیادی در توسعه گردشگری مجازی دارد و گردشگری مجازی موتور محرک صنعت گردشگری و تفریح در جهان است.نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات و حتی بانکداری در ارتقای سطح صنعت گردشگری در دنیای امروز، نه تنها یک نقش موثر هست، بلکه به عنوان موتور محرک از آن یاد میکنند. این نقش یک جایگاه راهبردی است.شبکه های اجتماعی به طور فزاینده، جایی برای خودشان در تمام جنبه های زندگی مان پیدا کرده‌اند. بنابراین مشتریان در سیستمهای شبکه های اجتماعی مشارکت بیشتری دارند که این شبکه ها ماهیت ارتباطات با دوستان یا با سازمانهای خصوصی و عمومی را تغییر می‌دهند. در واقع سیستم های شبکه های اجتماعی نشان دهنده ی محل جدیدی برای تعامل گردشگران، تمامی افراد، سازمان ها، و حتی دولت ها با یکدیگر از لحاظ اجتماعی، سیاسی، تجاری و آموزشی است تا بتوانند اطلاعات، افکار، محصولات و خدماتشان را مبادله کنند. بانکهای ایرانی نیز همانند سایر بانکها و سازمانهای جهانی و به تقلید از آنها به فکر استفاده از این سیستم ها و طراحی تبلیغات مختلف و متنوع افتاده اند تا ببینند این سیستم ها چگونه می توانند در جذب گردشگران و مشتریان و ایجاد یک رابطه ی قوی سودآور با آنها، یاریشان کنند.بنابراین هدف این مقاله بررسی تاثیر اطلاع رسانی، تعامل و عادتکه این موارد از ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی است بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگرانمیباشد.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 24 Aug 2019 06:39
Last Modified: 24 Aug 2019 06:39
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8658

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item