بررسی تاثیر انگیزش لذت جویانه، انتظار عملکردو ارتباط ادراک شده بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران

آقائی جلایر, احمد and زارعی, قاسم and باشکوه اجیرلو, محمد بررسی تاثیر انگیزش لذت جویانه، انتظار عملکردو ارتباط ادراک شده بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران. In: 1st International Conference on Tourism, July 2019, Ardabil, Iran. (Submitted)

[img] Text
اقایی 2.pdf

Download (1MB)

Abstract

-

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Persian Title: بررسی تاثیر انگیزش لذت جویانه، انتظار عملکردو ارتباط ادراک شده بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران
Persian Abstract: مقوله گردشگری از جمله مواردی است که به کمک فضای ایجاد شده به وسیله فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی چهره ای متفاوت با شکل سنتی خود پیدا کرده است.لذا ضرورت بازنگری در روش ها و شیوه های سنتی بیشتر به نظر می آید تا با بهره مندی از فضای سایبری صنعت گردشگری در جایگاه واقعی قرار بگیرد. امروزه در عرصه گردشگري جهانی، فناوري اطلاعات مانند بانکداری الکترونیک به عنوان رکن اساسی، نقش تعیین کننده اي در رقابت بین کشورهاایفا می کند. نقش فناوري اطلاعات در توسعه صنعت گردشگري از دوبعد قابل بررسی است: یکی به کارگیري فناورياطلاعات در اطلاع رسانی و ارائه خدمات گردشگري که به معنی استفاده همه جانبه از پتانسیل هاي صنعت فناورياطلاعات در جهت توسعه زیرساخت هاي صنعت گردشگري است و دیگري گردشگري مجازي است که به معناي گردشو سفر به صورت الکترونیکی و شامل الکترونیک شدن منابع گردشگري است.شبکه های اجتماعی به عنوان سکویی برای انجام فعالیت های بازاریابی و تبلیغات، به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند. بانکها و موسسات مالی زمان، پولو منابع زیادی را صرف تبلیغات شبکه های اجتماعی میکنند. اما مشکلی که همیشه گریبان گیر این موسسات و بانکهاست این است که چطور میتوانند تبلیغی را طراحی کنند که از طریق آن بتوانند گردشگران و مشتریان را به سوی خودشان جذب کرده تا آنان از خدمات متنوعی که بانکها برایشان تدارک دیده اند استفاده کنند و در نتیجه این امر باعث جذب سپرده های در نزد گردشگران و مشتریان شود.بنابراین هدف این مقاله بررسی تاثیر انگیزش لذت جویانه(لذت گرایانه)،انتظار عملکرد و ارتباط ادراک شده که این موارد از ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی است بر پذیرش و قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بین گردشگران میباشد.
Subjects: Divisions > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Divisions: Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Subjects > Conferences > 1st International Conference on Tourism, July 2019
Date Deposited: 24 Aug 2019 06:40
Last Modified: 24 Aug 2019 06:40
URI: http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/8659

Actions (login required)

View Item View Item